WINNER! February FCH Red

8:50 AM

Další vítězkou, tentokrát na únorové téma červená se stala Iva z blogu Mademoiselle Iva a my jsme ji pro vás vyzpovídaly.

1) Představ fanouškům FCH v krátkosti sebe a svůj blog. Jak dlouho už ho píšeš? Proč jsi se rozhodla začít a co tě na blogování nejvíc baví?
Ahojte, volám sa Ivana, ale všetci ma volajú Klepi. Pracujem pre jedného nemenovaného mobilného operátora na pozícii, ktorá mi dovoľuje robiť to čo ma baví a externe študujem v poslednom ročníku na Ekonomickej fakulte.
Môj blog som založila v roku 2011 pod názvom Mademoiselle Iva.  Fashion blogy som sledovala veľmi dlho a vždy  ma lákalo založiť si vlastný, aj keď som vôbec nevedela ako "to" presne funguje :) Boli to rôzne blogy, zamerané na D.I.Y., knihy, módu, životný štýl alebo kozmetiku. O svojom blogu som mala jasnú predstavu už od začiatku. Chcela som sa zamerať na svoju tvorbu resp.na oblečenie, ktoré si sama navrhujem a už aj šijem a D.I.Y.
Na blogovaní ma najviac baví to, že som v kontakte s ľuďmi, ktorí sa zaoberajú módou, či už si navrhujú oblečenie, vyrábajú doplnky alebo majú svoj štýl a chcú ho ukázať svetu.

2) Kdy jsi se začala zajímat o módu a co pro tebe znamená?
S módou som vyrastala. Moja mamina je krajčírka a pamätám si, že najkrajšie poobedie po škole bolo u nej v dielni. Vždy som to brala ako kúzlo,  sledovala som ju ako dokáže z kusu látky vyčarovať šaty, blúzku alebo nohavice. Hodiny som  dokázala listovať v Burdách a hodnotiť kto si čo dal ušiť. Od malička som vedela, že sa chcem venovať móde.
Móda pre mňa znamená na jednej strane umenie a na druhej životný štýl.

3) Co jsou podle tebe takové ty základní "must-haves"?
Nad odpoveďou na túto otázku som strávila asi najviac času. Dokázala by som napísať úvahu na niekoľko strán ale stručne ... nemám žiadne "must-haves"...

4) Máš nějaké vzory co se týče oblékání? Kde se nejčastěji inspiruješ?

Vzory nemám ale veľmi sa mi páči extravagancia Anna Dello Ruso a  jednoduchosť Alexa Chung. Inšpirujem sa najčastejšie na zahraničných blogoch. Veľmi obdivujem Gabrielle "Coco" Chanel, veď aj môj názov blogu s ňou súvisí. Obdivujem jej cieľavedomosť, odvahu, tvorivosť, to ako si išla za svojim cieľom, jej nápady, jej postoj k životu, jej štýl obliekania, originalitu ...

5) Proč jsi se rozhodla do FCH přihlásit? Jaké by mělo být další téma?
Pretože milujem výzvy :) Veľmi rada by som si pozrela tému: "vlasové doplnky / čelenky"  alebo "dva vzory v jednom outfite" prípadne "metalická farba" by mohla byť zaujímavá

You Might Also Like

6 comments

  1. Veľmi dobrý rozhovor!!!

    ReplyDelete
  2. kancelářská myšička :D kdo ji volil proboha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... of course většina když vyhrála :))) mně se moc líbí její outfity :)))

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. někdo se prozradil ... jak vidím slečna se také zapojila a nevyhrála ....

      Delete

About me

Like us on Facebook