WINNER! January FCH Hats

10:09 AM

 Dnes vám chceme představit Máriu z blogu House of Red Bricks, vítězku naší lednové Fashion Challenge na téma čepice!
Představ fanouškům FCH v krátkosti sebe a svůj blog. Jak dlouho už ho píšeš? Proč jsi se rozhodla začít a co tě na blogování nejvíc baví?  
Mám 19 rokov, v marci oslávil 20. Študujem na vysokej škole ,,Textilnú technológiu a návrhárstvo" . Vo svojom blogu ,,House of Red Bricks"  sa venujem hudbe, umeniu, jedlu, cvičeniu,mojej tvorbe, literatúre ale hlavne móde.Milujem umenie, históriu,hudbu,filmy a  knihy preto som sa s názvom blogu inšpirovala knihou Malý princ- určite každý pozná pasáž : ,, Videl som pekný dom z červených tehál, s muškátmi v oblokoch a s holubmi na streche...“  Začala som blogovať asi 2-3 roky dozadu. Nikdy som sa však blogu nevenovala ,ale tento rok som začala viac fotiť outfity ,začala som viac prispievať a všimla som si,že pribúdajú nejakí tí čitatelia. Je to moja záľuba,ale je to ťažké,keďže o tom,že blogujem vie len zopár ľudí a preto odfotiť outfity je niekedy strašne obťažné,ale snažím sa. No a tento rok konečne zainvestujem do nového fotoaparátu a potom to ,,rozjedem" :D A dúfam,že budem taká inšpirácia a moje články sa budú dobre čítať. A samozrejme by som chcela ľudom z okolia dokázať,že móda je dôležitá súčasť nášho života a žijeme v spoločnosti,kedy je už samozrejmosť byť dobre oblečený.

Kdy jsi se začala zajímat o módu a co pro tebe znamená?
O módu som sa zaujímala odjakživa. Nikdy som nemala problém si obliecť niečo ,,extravagantné". Už keď sme boli deti nám mamina šila rôzne šaty a preto pripisujem záujem o módu a šitie hlavne mamine. Čo pre ma znamená móda? Možno to bude zniesť dosť malicherne, ale móda je pre mňa jedna z najdôležitejších vecí. Je to životný štýl, je to niečo o čo sa zaujímam , čomu sa chcem venovať .

Co jsou podle tebe takové ty základní "must-haves"? 
Je to jednoznačne biela košeľa, čierne skinny nohavice, čierna clutch kabelka, čierne sako,biele a čierne obyčajné tričko, kravata, červený rúž, čierny a camel kabát , malé čierne šaty, chelsea boots, béžové a čierne podpätky, kvalitná hnedá aktovka, prechodný baloniak, čierne pančušky a strašne veľa šiat a sukieň :)

Máš nějaké vzory co se týče oblékání? Kde se nejčastěji inspiruješ? 
Najviac ma inšpirujú blogy, ľudia na ulici a hlavne filmy a seriály či už staré alebo nové. Musím sa priznať ,že strašne veľa času presedím za počítačom sledovaním rôznych blogov, či už zahraničných alebo slovenských. Jednou z výhodou je Facebook,kde sa môžeš stať fanúšikom množstva stránok a každý deň prispievajú množstvo inšpiratívnych fotiek z rôznych prehliadok, fashion weekov,takže sa snažím byť vždy v obraze. Čo sa týka vzorov ,tak mám ich strašne veľa . Miroslava Duma, Ulyana Sergeenko,Zooey Deschanel, Alexa Chung, Cara Delevingne, Anna Dello Russo, Giovanna Battaglia, Leigtoon Meester a nesmrteľná Audrey Hepburn. Strašne ma baví aj mužská móda napríklad v podaní Nicka Woostera a Davida Gandyho alebo naša ,,scéna" v podaní Véčka, samozrejme vás, Kocourova Violet, Danny Rose a x ďalších ...Je ich strašne veľa, tak radšej končím :D

Proč jsi se rozhodla do FCH přihlásit? Jaké by mělo být další téma? 
Ďalšia téma by mohla byť ,, prúžky", ,,geometria" , ,,čierno-biela" keď sa o tom všade toľko píše alebo ,,krátke topy" :) No a prihlásila som sa ,lebo som sa chcela trošku ,,zviditeľniť" a pred nedávnom som si povedala,že sa budem zapájať do rôznych súťaží a skúšať šťastie,tak toto bol taký začiatok :D.

You Might Also Like

1 comments

  1. Škoda, že módě nerozumím:O)) Ale líbí se mi kabát i čepice, jakou slečna má..

    ReplyDelete

About me

Like us on Facebook