WINNER! December FCH Tights

12:40 PM

 December FCH Tights vyhrála Thuy z blogu ladychinkyeyes. Vyhraje dárek od Happy Socks! Gratulujeme.

Představ fanouškům FCH v krátkosti sebe a svůj blog. Jak dlouho už ho píšeš? Proč jsi se rozhodla začít a co tě na blogování nejvíc baví?
Je mi 19 let a studuju vysokou školu v Praze, ladychinkyeyes není můj první blog, tuším, že můj první blog vznikl zhruba před 5 lety, ale nakonec jsem si ho smazala kvůli haterům, protože jsem jejich kritiku špatně snášela. Nakonec jsem si uvědomila, že nejhorší, co můžu udělat, je poslouchat jejich názor, tak jsem se k blogování vrátila. Psaní mi pomáhá utřídit si myšlenky a většinou se mi pak i uleví, je to taková moje osobní zpovědnice. Tenhle blog píšu celkem krátce, od konce listopadu. Jestli vás zajímá původ jeho názvu, tak tady je vysvětlení: (link) A ještě: píšu v angličtině jednak proto, abych se v ní zdokonalila a taky abych mohla oslovit širší publikum. Navíc mám sklony sklouzávat k sentimentalitě a kýčovitosti, což mi přijde, že v angličtině nezní tak hrozně jako v češtině. :)

Kdy jsi se začala zajímat o módu a co pro tebe znamená?
Neřekla bych přímo, že se zajímám o módu, protože módních návrhářů znám možná tak pět a pořád moc nechápu, co je bodycon. Móda je podle mě způsob, jak se vyjádřit, a to mě baví.

Co jsou podle tebe takové ty základní "must-haves"?
Džínové šortky, džínová bunda a jednoduché trička v bezvýrazných barvách (šedá, béžová, starorůžová..). Osobně nemůžu vystát neonové barvy nebo věci s potisky jako "queen", "i'm too sexy" apod.

Máš nějaké vzory co se týče oblékání? Kde se nejčastěji inspiruješ?
Nikdo konkrétní. Hodně se mi líbí styl oblékání v Koreji a taky ten klasický styl holek ze střední z Ameriky. :)   

Proč jsi se rozhodla do FCH přihlásit? Jaké by mělo být další téma?
Přihlásila jsem se hlavně z toho důvodu, že mě hrozně baví soutěžit, dříve jsem se často zúčastňovala literárních soutěží, ale teď už na psaní povídek nemám tolik času - tak jsem si řekla, že bych mohla zkombinovat psaní svého blogu s vaší fashion challenge soutěží. :) A další téma? Třeba semiš. :)
 
September FCH - Jeans // October FCH - Sweaters // November FCH - Coats
 
A kdo bude dalším vítězem? Máte stále ještě čas přihlásit se do lednové FCH s tématem čepice a klobouky!

You Might Also Like

1 comments

About me

Like us on Facebook