Winner! November FCH Coats

8:00 AM

 November FCH Coats
Představ fanouškům FCH v krátkosti sebe a svůj blog. Jak dlouho už ho píšeš? Proč jsi se rozhodla začít a co tě na blogování nejvíc baví?
Jmenuji se Bára a je mi 16. Už od mala mám ráda módu a ráda bych se jí v budoucnosti věnovala i profesně. Také ráda fotím a z toho před 11 měsíci vznikl nápad založit si módní blog. Nejdříve jsem blogovala na Tumblr, kde jsem zveřejňovala inspirativní fotky, jako jsou outfity, interiér, apod. a pak mě napadlo, že bych chtěla být jednou z těch, co ty fotky fotí. Na blogování mě baví úplně všechno a největší radost mi udělá, když se můj blog někomu líbí nebo když někoho inspiruje.
( Bára bloguje na blogu www.voguehaus.com )

Kdy jsi se začala zajímat o módu a co pro tebe znamená?
Vztah k módě mám už od mala. Jelikož i mamka má módu velice ráda, vždycky jsem s ní, už jako malá chodila nakupovat a nebo jsem četla Elle, které kupovala. Už asi od 7 let kreslím návrhy modelů a vždycky jsem snila o tom pracovat v módním průmyslu. Pro mě móda znamená opravdu hodně.
 
Co jsou podle tebe takové ty základní "must-haves"?
Pro mě základní must-haves jsou jednoduché kousky, které budou pořád in. Neobešla bych se bez skinny jeanů, malých černých, jednobarevných topů nebo kabelky v černé a krémové. Must-have doplňkem jsou pro mě Wayfarery od Ray Ban. Podle mě se vyplatí do základních kousků zainvestovat, protože člověka neomrzí a já sama je nosím opravdu hodně.
Máš nějaké vzory co se týče oblékání? Kde se nejčastěji inspiruješ?

Neřekla bych, že mám přímo nějaký vzor, co se oblékání týče. Mým největším módním vzorem je Coco Chanel a to protože sama dokázala vybudovat tak geniální značku se stylem. Co se týče inspirace, tak se nejvíce inspiruji asi u ostatních blogerek, většinou zahraničních, nebo třeba Street stylem a někdy i looky z přehlídkových mol.

Proč jsi se rozhodla do FCH přihlásit? Jaké by mělo být další téma?
Když jsem outfit vyfotila, tak jsem si uvědomila, že pasuje do téma Fashion Challenge. Tak jsem se rozhodla to zkusit. Myslím, že zajímavé téma by byly třeba čepice, šály a rukavice :)
 

You Might Also Like

0 comments

About me

Like us on Facebook